BluwAngel Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 i have problem i have file where i set 2 times (starts and ends) and i set example from 8:00 to 20:00 all combinations works except starting from 8:00 if i set 8:01 it works but cant find out problem help or idea? (time to 20:00 will work ) <?php session_start(); include '../db_connect.php.'; $title = $_POST['title']; $detail = $_POST['detail']; $event_date = $_POST['event_date']; $id_user = $_POST['id_user']; $smjena_od_h = $_POST['smjena_od_h']; $smjena_od_min = $_POST['smjena_od_min']; $smjena_do_h = $_POST['smjena_do_h']; $smjena_do_min = $_POST['smjena_do_min']; $vrijeme_od = "$smjena_od_h:$smjena_od_min"; $vrijeme_do = "$smjena_do_h:$smjena_do_min"; function timeDiff($firstTime,$lastTime) { $firstTime=strtotime($firstTime); $lastTime=strtotime($lastTime); $timeDiff=$lastTime-$firstTime; return $timeDiff; } // converts to hours $radnih_sati=timeDiff(" $vrijeme_od","$vrijeme_do")/60/60; //check with other table $query_settings = mysql_query("SELECT * FROM settings"); $vrijeme = mysql_fetch_array($query_settings); $od_settings = $vrijeme['rv_otvoreno']; $do_settings = $vrijeme['rv_zatvoreno']; $sati_settings = $vrijeme['min_rv']; if ($vrijeme_od<$od_settings or $vrijeme_do>$do_settings or $radnih_sati<$sati_settings){ echo "Pogrešno uneseni podaci!"; } else{ //data entry $insert_event = 'INSERT INTO events ( title, detail, event_date, id_user, vrijeme_od, vrijeme_do, radnih_sati) VALUES ("'.$title.'", "'.$detail.'","'.$event_date.'", "'.$id_user.'", "'.$vrijeme_od.'", "'.$vrijeme_do.'", "'.$radnih_sati.'")'; mysql_query($insert_event); echo "podaci uspješno pohranjeni."; } Quote Link to comment https://forums.phpfreaks.com/topic/258129-reading-from-table-or-something-else/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts